De aluminium binnenbuis heeft een coating met een voering van koolstofvezel. Hierdoor wordt het gewicht nog verder gereduceerd, terwijl het stuur dezelfde stijfheid behoudt. Het stuur is voorzien van een taps toelopende diameter van 28,6 millimeter bij de stuurklemmen tot 22,2 millimeter bij het stuureind. Dit zwaar belastbare stuur met universele bevestiging is geschikt voor alle opbouw projecten van ‘dirt’, ‘street‘ en ‘muscle bikes’. Vergeleken met een standaard 22 millimeter stuur maakt de constructie van dit stuur een tweemaal zo sterke buigbelasting mogelijk. Het stuur is minder flexibel en heeft een grotere treksterkte in alle extreme situaties. Toegelaten op de Duitse markt.
De aluminium binnenbuis heeft een coating met een voering van koolstofvezel. Hierdoor wordt het gewicht nog verder gereduceerd, terwijl het stuur dezelfde stijfheid behoudt. Het stuur is voorzien van een taps toelopende diameter van 28,6 millimeter bij de stuurklemmen tot 22,2 millimeter bij het stuureind. Dit zwaar belastbare stuur met universele bevestiging is geschikt voor alle opbouw projecten van ‘dirt’, ‘street‘ en ‘muscle bikes’. Vergeleken met een standaard 22 millimeter stuur maakt de constructie van dit stuur een tweemaal zo sterke buigbelasting mogelijk. Het stuur is minder flexibel en heeft een grotere treksterkte in alle extreme situaties. Toegelaten op de Duitse markt.
LSL sturen zijn gemaakt van een aluminium legering, de buigbelasting is meer dan 60% groter dan wat de Duitse standaard verlangt. Daarnaast zal het stuur dankzij de hoge trekkracht wel buigen, maar nooit breken.
Afmetingen:
Buitendiameter bij de stuurklemmen: 28,6 millimeter